„A titok értelme a folyamatos kétértelmûségben van, a dupla háromszoros
jelentésekben […] melyek titokká válnak a nézô lelkiállapotától
függôen.”
(Redon)
„Undergroundos drámai hangulat, fiatalos lendület és image,
felszabadult alkotói energiák megfékezése és kimért kompozícióba
szerkesztése jellemzi Juhász Anikó legújabb rendezését, a Kaspart. Az
elôadás táncnyelvében breakes, grahames, kontaktos és klasszikus balett
elemek egyaránt felfedezhetôk. Ezt a sokféleséget nyilvánvalóan nemcsak
a Juhász Anikó által megteremtett egysé-ges profi zenei és látványvilág
forrasztotta össze. Úgy vélem, a fiatal táncos-koreográfus nemzedék
olyan elhivatott és ígéretes tagjai alkottak valami közöset, akik
hasonló mûvészi felfogásuk és közösen vallott értékeik alapján jószemû
és igényes rendezésben a jövôben is magas színvonalú elôadásokat
hozhatnak létre.”
Kaposi Viktória, Ellenfény, 2002/7.
A Kaspart alakító Fehér Ferenc már több hazai és külföldi díjban és
elismerésben részesült az elmúlt évben – az egyik legértékesebb kritika
Jancsó Miklóstól:
„Egyszerûen briliáns.” |