Az elôadás létrehozásának legfôbb mozgatórugója az emberi test, mint a fizikai és esztétikai fogyasztás legfôbb tárgya.
„Az elôadás az elejétôl kezdve felülmúl minden elôzetes várakozást – a
meztelenséget és a szemérmetlenséget tûzi ki zászlajára. Minden
mozdulat transzszerû, mechanikus ritmus. Az alig érthetô beszéd, a
furcsa hajlítások egy olyan nem-emberi lény érzetét keltik, aki már
átlépte önnön határait. Lili Handel folyamatosan próbálja megtalálni az
állandóságot valahol a személyiség összeomlása és a méltóság között.
Egy szalaggal játszó tornászt személyesít meg, de valami mindig
elromlik. Amikor csillogó nyaklánccal díszíti fel magát, úgy néz ki,
mint egy kantárt viselô ló. Elénekel egy dalt, de a lemez állandóan
ugrik. Kísérlet, kudarc, kísérlet, kudarc… Állandó tétovázás vágyai és
bizonytalanságai között.”
(Ana Vaszeva: Ivo Dimcsev Lili Handel budoárjában, Literaturen Vesztnik)
Az 1976-ban született Ivo Dimcsev a kortárs bolgár tánc egyik
legígéretesebb tehetsége. Színházi tanulmányait követôen 2001 óta
számos tánckurzust elvégzett (butoh, improvizáció, hangképzés.
stb.) nagyrészt külföldön, és folyamatosan készít saját koreográfiákat
otthoni és külföldi partnerekkel. Európa szerte részt vesz
fesztiválokon, valamint zenét szerez (más színházi és táncprodukciók
számára is), kísérleti filmekben játszik és fotózik. |