Keresés
 
  A program | A fesztiválról | Archívum | Sajtószoba | Linkek  
 

THEALTER / blog jr.

 

Webnapló

 

 

Marketing receptre

2016.07.26.

Vagdalt Kriszti


A délutáni kánikulában csak a legbátrabbak merészkedtek a szentesiek előadására a Klauzál térre. Így is szép számmal ültük körbe a román-magyar megegyezés emléktábláját viselő házat. Nagyon stílusos volt a helyszín, jobbat nem is nagyon találhattak volna: voltak pillanatok, amikor a falon lévő koszorúk az előadás részévé váltak.



A szűk fél órás darab leginkább úgy jellemezhető, mint az Ahogy tetszik, az István, a király és kortárs intertextek, reflexiók szimbiózisa. Még inkább gegek halmaza, amik között idegenül szólalnak meg a shakespeare-i szövegrészletek –  nem is olyan hitelesek, mint a hozzátűzdelt modern betétek.



Mindennek a központjában pedig a nép jól irányzott vezetése, ahogy nekik tetszik (és itt nem a népre gondolok). A marketing mindent elárasztó rendszere. Itt is – ott is. Jó szlogenek. Ígéretek halmaza (akármilyenek). Mindezek időzítése gyarlósághoz kötve.



Még ha dramaturgiailag meg-megbicsaklik is a történet, egy-egy váltás túl hirtelen, nem következetes, nem érdekel, hagyom magam sodródni a fiatal lendülettel, ötletekkel.


Amúgy meg ők is marketingelemek, ha akarják, ha nem. Méghozzá a THEALTERé.


(Horváth Mihály Gimnázium, Szentes: Ahogy nekünk tetszik)


Fotó: Révész Róbert



a lap tetejére
 

2025 THEALTER

Impresszum    Oldaltérkép    Adatvédelmi elveink   Bejelentkezés   Regisztráció