Keresés
 
  A program | A fesztiválról | Archívum | Sajtószoba | Linkek  
 

THEALTER 2012-1 / Július 28, Szombat

 

Előadás

Webnapló
blogbezár, vége, vége van nem történhet semmi rossz másnap - önkéntesbúcsú cipoek a thealter kedvenc tere, a régi zsina a blogger legjei mégnincsvége egészen bitef és grad - eltáncolni mindent egyre megy fesztzár kenyérrel a zsebben - égi áldás sanyibá, a beksztédzs vmg jövőképtelen - hazudjak? révész robinak szabadságra fel! - úszóház módra no merci szong a vojőr mesterlövész fontos tudni, hogy mi mennyi a ház szelleme- az én történetem a ház szelleme - utcaszínház alkotóközösség tanya k. és yael k. - neked melyik a kedvenc főbűnöd? andaxínház - nekem már könnyű a szívem besse danse - megkomponált kiszámíthatatlanság ronald mcdonald, a gyilkos bohóc tükrön túl szong TÁP Színház - Черенадраг andaxínház - a szembenézetés színháza útlevél, fogkefe - határvadász drámaisok helyreigazítás szégyen szlovén exportra réti anna: vis-a-vis csillag börtön: székelylend a méltatlankodó sisak lia szerint a kispál meg a kiscsillag idei önkéntes szong kritikus szekció - pintér bélával csáki judit beszélgetett andaxínház - csütörtök k2 azt a csöndet -a bátrak színháza siker és örök élet garantált lárpúr lába ivo dimcsev i*on nemdakota közmondás kaisers tv, ungarn - pintér béláéktól parastúdió/nemezis andaxínház: beavatkozások - törékeny az élet nagy kérdése hmg határvadász képekben keresztelő passport1 - újabb balta a fejbe pincér géza és a tündöklő középszer újrahsznosítás, brénsztorming recycled by gera judit dudaéva: stopango thealterbaráth szakmai beszélgetés: ágens, pitbull a pitbull cselekedetei a fesztiválfüzetek természetrajza ágens: inTime betűfiúcska passport2 - már megint balta a fejbe az égbolt zár, a kiállítás megnyit hétfői jegyes song a fesztiválblogger kéretlen monológja Már csak hármat alszunk

Részletes információ

Oldal nyomtatása

Tanya Kabarova (Oroszország/Olaszország) és Yael Karavan (Izrael/Anglia): Alvajárók és a hét főbűn - táncszínház

28. Szombat 21:00     Régi Zsinagóga

60'

alkotó-előadók: Tanya Kabarova, Yael Karavan

Miből tevődik össze az ember? Hány archetípus, emlék, élmény és felmenőnk lakozik bennünk és irányítja a döntéseinket? A táncszínházi, fizikai színházi és vizuális elemeket egyaránt használó, mágikus és mélyre ható előadást a hét fő bűn inspirálta – egy utazásra indulunk érzelmeink földjére és arra a kérdésre keressük továbbra is a választ, mit jelent ma emberségesnek lenni.

„Úgy érezzük, valamiképp reagálnunk kell arra az instabil világra, amely körbevesz bennünket, arra az életre, amelyből eltűntek az értékek és ahol a pénz és a hatalom elfoglalta a lelkiismeret és az érzékenység helyét, ahol az egyén annyit ér csupán, amennyit keres, és ahol eláraszt bennünket a rengeteg haszontalan külső információ s így elszakadunk a természettől, csak kizsákmányoljuk forrásait, de elveszítjük a kapcsolatot saját lelkünkkel és megérzéseinkkel. Egy olyan világ ez, amelyben a média és a televízió váltak az új isteneinkké.”
(Yael Karavan)

Tanya Kabarova és Yael Karavan több mint tíz éve dolgoznak együtt. Mindketten egy időben tagjai voltak a Derevónak (amelynek Tanya egyik alapítója is), később Olaszországban állítottak színpadra közösen egy előadást és turnéztak fesztiválokon országszerte. Az Alvajárókat első verzióját 2007-ben egy kiállítás-megnyitóra készítették Párizsban, az idén pedig úgy döntöttek, készítenek belőle egy új előadást.

Tanya Kabarova fiatalon hegedülni tanult, de hamar ráébredt, hogy nem zenetanár szeretne lenni. 1987-ben döntött az előadó-művészet mellett és ekkor kezdett el Anton Adaszinszkij művészi kísérletekkel foglalkozó osztályában tanulni Szentpétervárott. A következő évben többekkel együtt megalapították a Derevót, majd ezt követően az egyre nevesebbé váló társulattal beutazta a világot, közben azonban szólóelőadásokat is készített, 1998-ban a THEALTER-en is fellépett a Tükröződés c. produkcióval. Jelenleg Olaszországban él és dolgozik

Yael Karavan Izraelben született, Franciaországban és Angliában nőtt fel. 13 évesen kezdődött sikeres színészi karrierje izraeli színházakban, filmekben és a médiában. 1995-ben Európába, Oroszországba, Brazíliába és Japánba utazott tanulni: egy olyan kortárs mozgásnyelvet igyekezett kialakítani, amelynek segítségével a kelet és a nyugat, a tánc és a színház közti távolság áthidalható. Előadásait leginkább vizuális költészetként jellemzik, amelyben a butoh, a tánc, a pantomim, a bohócművészet, a fizikai színház és a vizuális színház elemei ötvöződnek. Számos szólóelőadást készített, emellett több társulatban is dolgozott, majd 2009-ben megalapította az azóta többszörösen díjnyertes Karavan Ensemble-t, amelyben nemzetközi csapattal dolgozik együtt és amelyben a tagok előadói ismeretei és háttere izgalmas keveréket alkot.

www.yaelkaravan.com





Támogató/supported by: the Nightingale Theatre (Brighton)

A galéria megtekintéséhez kattintson a képre
 
Az oldal tetejére
 

2024 THEALTER

Impresszum    Oldaltérkép    Adatvédelmi elveink   Bejelentkezés   Regisztráció