Search
 
  Program | About Thealter | Archive | Press | Links  
 

THEALTER 2014-2 / July 22, Tuesday

 

Performance

Blog
a szív csukódik, a blog bezár köszönet az önkénteseknek juniorjaink a thealterről most még nem de újszerű nevelési elvek thealter bestof 2014 szubjektív nesztek beszt of lista mindig kell egy brecht megörökített nagy pillanatok II. fesztiválzáró puttókkal nyűgös blogger, fény fiai tí for tú, tututúúú megörökített nagy pillanatok I. joghurtforradalom a la kert napi okos a mi közönségünk kakukktojás irtás a hangok mondták III. újvidéki történet (neoplanta) blogger vs kritikus joghurtforradalom extasis kettő dolgoz valami fontosat haláli jó bábelőadás ajándék botrány gyűlölni nem - bjútiful frensip deziré extázisban kétszobás lakás - valami gyönyörű első szerelem beckettül pisztrángként lubickolni egy szerepben nagy fless kettő - kétszobás lakás I. nyúzzatok meg a hangok mondták II. kirakat olyan szó fegyvertelen erőkkel hadakozni hiába ultrafémösz car-men - nagy flash volt ahogy elképzeled, és ahogy van urbán rózsái ajándék a kimiseknek hogy okosodjatok ha a király meztelen az a drága csemegepultos egy nehéz nap meg az éjszakája jégdoktrínák - variációk gyűlöletre pintér béláék titkai elmosódott advertego másodszor dekiaza sugár máté jégdoktrínák váróterem projekt I. morgan, freeman és fehér ferenc bloggerbio szerezzél kisfiam tilosa kúl vagy ati kurtizánképző tik tika politika etüd - hurrá a tenger MandićGép a hangok mondták I. figyelmeztetés bibliai mélységeket lerappelni világhírnév pirosruhások a téren angyala zajtódban antigone baltaafejbe reloaded megnyitó, angyali ma arra a kis füzet ideje van egy másik valóságnak

Details

Print page

Kosztolányi Dezső Theatre (Serbia): Roses

22. Tuesday 20:00     Chamber Theatre

60'

cast: Béres Márta, Mikes Imre Elek, Mészáros Gábor, Pletl Zoltán
movement: Kiss Anikó
music: Mezei Szilárd
directed by: Urbán András

In Roses, director András Urbán revisits an earlier piece, The Rose of Kishinyov, which he staged in 2010 based on the poem by Ottó Tolnai. His reinterpretation now focuses on the series of movements and physical actions, leaving out all the words except for an opening line. As he says: “It is a desire, a moment when you feel you don’t want to talk, you don’t want to use words, you want to communicate in a different form.”



www.kosztolanyi.org


The festival performance is supported by: NKA Előadó-művészet Kollégiuma

 
to top
 

2024 THEALTER

Imprint    Sitemap    Privacy policy   Sign in   Registration